Stiffness and damping real-time control algorithms for adjustable suspensions : A strategy to reduce dynamical effects on vehicles in off-road conditions

Type de document :
Communication dans un congrès
IFAC World Congress (IFAC-WC), Jul 2017, Toulouse, France. 50 (1), pp.1958 - 1964, 2017, 〈10.1016/j.ifacol.2017.08.1565〉
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https://hal-clermont-univ.archives-ouvertes.fr/hal-01658546
Contributeur : Benoit Thuilot <>
Soumis le : jeudi 7 décembre 2017 - 16:47:12
Dernière modification le : jeudi 11 janvier 2018 - 06:28:14

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Citation

Mathieu Deremetz, Roland Lenain, Benoit Thuilot. Stiffness and damping real-time control algorithms for adjustable suspensions : A strategy to reduce dynamical effects on vehicles in off-road conditions . IFAC World Congress (IFAC-WC), Jul 2017, Toulouse, France. 50 (1), pp.1958 - 1964, 2017, 〈10.1016/j.ifacol.2017.08.1565〉. 〈hal-01658546〉

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