Improving the quality of philosophical writing: Experimentation on the first philosophical compositions of 12 and 13-year old pupils Educational Review

Type de document :
Article dans une revue
Educational Review, Taylor & Francis (Routledge), In press
Liste complète des métadonnées

https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01920191
Contributeur : Emmanuèle Auriac-Slusarczyk <>
Soumis le : lundi 3 décembre 2018 - 16:23:58
Dernière modification le : mardi 4 décembre 2018 - 01:18:58

Fichier

Pre-Print Improving the qualit...
Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Identifiants

  • HAL Id : hal-01920191, version 1

Collections

Citation

Emmanuèle Auriac-Slusarczyk, Hélène Maire, Cathy Thebault, Bernard Slusarczyk. Improving the quality of philosophical writing: Experimentation on the first philosophical compositions of 12 and 13-year old pupils Educational Review. Educational Review, Taylor & Francis (Routledge), In press. 〈hal-01920191〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

62

Téléchargements de fichiers

22