Inclusive school: behind the words, what are the conceptions and the recourse to the different forms of ‟acting together”?

Type de document :
Article dans une revue
Revue des sciences de l'education, Revue des sciences de l'éducation, 2018, 44 (1), pp.138
Liste complète des métadonnées

https://hal-clermont-univ.archives-ouvertes.fr/hal-01971027
Contributeur : Corinne Merini <>
Soumis le : dimanche 6 janvier 2019 - 18:06:23
Dernière modification le : lundi 7 janvier 2019 - 01:14:01

Identifiants

  • HAL Id : hal-01971027, version 1

Collections

Citation

Jean Bélanger, Basma Frangieh, Eugène Graziani, Corinne Mérini, Serge Thomazet. Inclusive school: behind the words, what are the conceptions and the recourse to the different forms of ‟acting together”?. Revue des sciences de l'education, Revue des sciences de l'éducation, 2018, 44 (1), pp.138. 〈hal-01971027〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

18